close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוצרי פרסום מיתוג שכל עסק צריך

מערכת שורשכו אב, תשעח07/08/2018

מיתוג מוצרי פרסום הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק. יצירת שפה ויזואלית אחידה, נעימה לעין, המתכתבת באופן טבעי עם ערכי המותג

תגיות:

מוצרי פרסום הם סוכני השיווק האפקטיביים ביותר. הם פועלים 24/7- נגישים וזמינים לכל אחד במקום ובזמן הנוחים לו. מוצרים אלה הטבועים בחותם המותג נתפסים כייחודיים לעסק שמציע מוצר או שירות חיוניים  ברמה ובאיכות הטובות ביותר. מוצרים אלה מהווים את הפלטפורמה המוחשית למיתוג העסק. הם מוצעים גם בעולם המכונה "ממשי" וגם בעולם הווירטואלי. עיצוב מושכל ומקצועי של מוצרים אלה מאפשר מיצוי מרבי ומיטבי של הפוטנציאל השיווקי הגלום בהם.

מיתוג עסקים יוצר להם דימוי של ייחוד ולא אחת- של בלעדיות. המיתוג מעשיר, משביח ומעצים את ערך המוצר או השירות וטובע אותו בחותם של מקצועיות. שכירת שירותיו של בעל מקצוע מומחה בתחום שיווק עסקי עשוי להזניק את העסק שלכם לגבהים חדשים ולפתוח בפניו שווקים חדשים. מיתוג מקצועי ומוקפד עשוי להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים ובשורה התחתונה- את הלקוחות בפועל.

האפקט והתועלת המצטברים של מוצרי פרסום

כאשר חברה עורכת יריד, כנס, תערוכה, יום עיון, מפגש לקוחות ו/או ספקים- מוצרי הפרסום יכולים להגביר את החשיפה אליה. ניתן לחלק חוברות, פליירים, ברושורים, כרטיסי ביקור, מגנטים, גימיקים שונים עם לוגו החברה כגון מחזיקי מפתחות, דיסק או קי וגאדג'טים שונים. מוצרי פרסום מודפסים שאנשים יכולים לקחת עמם לביתם נגישים וזמינים להם כל העת גם בהעדר טלפון נייד או מחשב. כוחם של מוצרים מודפסים גדול גם בעידן האינטרנט והם אמצעי מצוין לשיווק עסק ולמיתוגו.

רכישה של מוצרי פרסום ממותגים ללא ספק חיונית בעבור כל עסק שמעוניין לנצל את האפיק השיווקי המוכח והיעיל הזה. בעזרתם של המוצרים הללו תוכלו להפוך את הלקוחות והעובדים לשגרירים של העסק ולהביא לכדי גידול בתנועת הלקוחות באופן עקבי ולאורך זמן.

מוצרי פרסום-  גששים, סיירים ושליחי רצון טוב

מוצרי פרסום הם מעין כרטיס הביקור של עסק, חלון הראווה ותעודת הזהות. הם ההולכים לפני העסק ומבשרים את קיומו. עיצוב המוצרים הוא קריטי למיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום בהם לכן כדאי להפקיד את העבודה בידי מי שמתמחים בעיצוב מוצרים ומכירים את הכוח השיווקי ואת האופן שבו ניתן להטמיעו בעיצוב.

מיתוג מוצרי פרסום הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק. יצירת שפה ויזואלית אחידה, נעימה לעין, המתכתבת באופן טבעי עם ערכי המותג היא תנאי נדרש ואף הכרחי להצלחת המיתוג ובתוך כך – להצלחת העסק. אין הכוונה להציף את השוק במוצרי הפרסום של חברה ו/או עסק אלא לעשות בהם שימוש מושכל, מידתי וביותר מכל- אפקטיבי.

בשוק רווי מוצרים ותחרות, מיתוג הוא מהלך מתחייב מהצורך להיבדל מהמתחרים ולהיתפס כטובים מהם. מיתוג צריך אפוא להיעשות באופן מחושב ומקצועי, בדגש על מקסום האפקטיביות הגלומה במוצרי הפרסום שלו וחשיפתם במקומות ובזמנים שבהם עצם החשיפה תעניק לעסק ערך מוסף. בהצלחה רבה!

 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה